24/7 bereikbaar op 06 30 34 88 54
Op dit moment heerst er in Nederland een Coronavirus (COVID 19) pandemie.
We kunnen ons voorstellen dat je veel vragen hebt. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen verwijzingen we je naar de actuele informatie op de website van het RIVM (https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden) en ook interessant de landelijke site voor verloskundigen (www.deverloskundige.nl).

De belangrijkste klachten die kunnen duiden op een besmetting zijn koorts (lichaamstemperatuur van 38 graden Celsius of hoger) en klachten als keelpijn, hoofdpijn, verkoudheid, hoesten en/of benauwdheidsklachten. Denk verder goed aan de volgende hygiënische maatregelen:

1. Was je handen regelmatig
2. Hoest en nies in de binnenkant van je ellenboog
3. Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg
4. Schud geen handen
5. Houd sociale afstand

Dringend verzoek, ontvang geen kraambezoek!
Wanneer je de komende weken kraamzorg van ons ontvangt hebben wij een dringend verzoek. In verband met het Coronavirus en de extra maatregelen die de overheid recent heeft genomen willen wij je uitdrukkelijk verzoeken om géén kraambezoek te ontvangen zolang je zorg ontvangt van ons. Onze kraamverzorgenden doen er alles aan om de kraamzorg te kunnen blijven leveren die jij en je kindje en onze andere gezinnen nodig hebben. Bescherm niet alleen jezelf en je gezin maar ook onze kraamverzorgenden. De overheid verwacht dat zorgverleners aan het werk kunnen blijven en iedereen heeft de verantwoordelijkheid om te zorgen dat dit mogelijk is. We realiseren ons dat dit anders is dan waar jullie wellicht op gehoopt hadden én rekenen daarbij ook op jullie begrip & medewerking.

Telefonische intake
Tot in ieder geval 06-04-20 (datum kan verlengd worden) zullen er geen intakes meer thuis plaatsvinden. Wij zullen u benaderen voor een telefonische intake.
Het gaat hierbij dus om cliënten die vanaf mei 2020 uitgerekend zijn.

klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgster. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Je hebt de volgende mogelijkheden:
1. Je bespreekt je ontevredenheid met de betrokken medewerker.
2. Je meldt je klacht bij de leidinggevende van de medewerker. Dat kan schriftelijk, per email of telefonisch.
3. Mocht je het gevoel hebben dat je klacht niet goed wordt afgehandeld of wil je je klacht niet rechtsreeks aan ons melden, dan kun je een beroep doen op de onafhankelijke klachtenfunctionaris door schriftelijk de klacht te melden bij www.degeschillencommissie.nl

Alle personen die bij een klachtbehandeling betrokken zijn, zijn tot geheimhouding verplicht ten aanzien van alle informatie die hem/haar ter kennis is gesteld. Dit geldt voor gegevens waarvan hij/zij het vertrouwelijke karakter kent of redelijkerwijs kan vermoeden.


inloggen/uitloggen